Disciplin

Kunder

Zest for Life
Strategi

Podcast Innerligt

innerligt

Marie på Zest for Life poddar om ledarskap och kommunikation tillsammans med andra connaisseurer i ämnet. Hon grejar hela inspelningen i egen studio – men vi har fått hjälpa till att sprida poddarna. Genom hennes egen webb samt genom RSS-feed från Libsyn till Itunes. Vi har även levererat musiken. Lyssna direkt eller prenumerera på podden här.

Avsnitt 1 – Introduktion Innerligt

Avsnitt 2 – Att vara nyckeln till framgång

Avsnitt 3 – Personlig effektivitet – hur uppnår jag det?

Rolf1start

Rolf Tryckeri
Strategi

ASKO_BrandMan_stor.jpg

Asko Appliances
Strategi

Hajombrandbook_stoor.jpg

Hajom Skjutdörrar
Strategi

Lbil_strategi_stoor.jpg

Lindströms Bil
Strategi

C&D Snickeri
Identitet

Två decennier med C&D Snickeri

cd 20 logo

Om man kikar lite närmare på allt som C&D Snickeri åstadkommit skulle man kunna tro att firman är 100 år. Så är dock inte fallet. På blott 20 år har verksamheten växt från två personer i en enkelt garage till att bli ett av Sveriges största snickerier. Man har levererat heminredning till några av landets främsta celebriteter, gjort ett flertal av Nordens främsta arkitektoniska verk ännu lite snyggare, varit gasellföretag en hel rad år i följd – listan över stordåd kan göras lång…

I år firar C&D Snickeri 20 år. Och vi som på nära håll fått vara med om en enastående varumärkesresa kan konstatera att äventyret fortsätter; just nu pågår en omfattande fotograferingsturné inför vårt formgivningsarbete av C&D Snickeris nya bok – den andra i ordningen vi gör för företaget. Besök C&D Snickeris hemsida.

Suzuki
Strategi

Positionering för Suzuki

suzuki-strategi

Sehéler Network AB har fått uppdraget att utveckla en kommunikationsplattform för Suzuki Marin. Just nu pågår en enkätundersökning som kommer att ligga till grund för positioneringen av dels Suzuki utombordsmotorer men även för det, på den svenska marknaden, nylanserade båtvarumärket AMT.

Kommunikationsplattformen kommer att utgöra en långsiktig strategi för att ytterligare stärka varumärkena Suzuki och AMT. För mer information om Suzuki Marin och AMT, besök Suzukis hemsida.

Suzuki
Strategi

Varumärkesseminarium för Suzuki

Nyligen genomfördes KGK Suzukis årliga marina återförsäljarkonferens på Tanumstrand utanför Grebbestad. Inför 170 samlade personer fick Sehéler Network det stora nöjet att hålla ett varumärkesseminarium. Under seminariet presenterade vi exempel på våra varumärkesbyggande insatser och inte minst vårt kommande kampanjarbete med att bygga varumärket Suzuki vidare.

Deltagarna bjöds i övrigt på ett späckat schema som bla innehöll provkörning av totalt 42 båtmodeller och merdelen av Suzukis utombordarmodellprogram.