Disciplin

Kunder

AMTkatalog2012_stor.jpg

Suzuki
Print

Suzuki2011_stor.jpg

Suzuki
Print

suzuki-massa-1.jpg

Suzuki
Identitet

nybro_stor.jpg

Suzuki
Print

suzuki-stor.jpg

Suzuki
Print

Suzuki
Strategi

Positionering för Suzuki

suzuki-strategi

Sehéler Network AB har fått uppdraget att utveckla en kommunikationsplattform för Suzuki Marin. Just nu pågår en enkätundersökning som kommer att ligga till grund för positioneringen av dels Suzuki utombordsmotorer men även för det, på den svenska marknaden, nylanserade båtvarumärket AMT.

Kommunikationsplattformen kommer att utgöra en långsiktig strategi för att ytterligare stärka varumärkena Suzuki och AMT. För mer information om Suzuki Marin och AMT, besök Suzukis hemsida.

Suzuki
Strategi

Varumärkesseminarium för Suzuki

Nyligen genomfördes KGK Suzukis årliga marina återförsäljarkonferens på Tanumstrand utanför Grebbestad. Inför 170 samlade personer fick Sehéler Network det stora nöjet att hålla ett varumärkesseminarium. Under seminariet presenterade vi exempel på våra varumärkesbyggande insatser och inte minst vårt kommande kampanjarbete med att bygga varumärket Suzuki vidare.

Deltagarna bjöds i övrigt på ett späckat schema som bla innehöll provkörning av totalt 42 båtmodeller och merdelen av Suzukis utombordarmodellprogram.

Suzuki
- Ingen -

På äventyr i Lofoten

rost liten

Nyligen styrde vi kosan mot ön Röst i yttersta havsbandet utanför Lofoten i Nordnorge. Resan är en del i kommande marknadsföringsprojekt för KGK Suzuki AB, vår nya uppdragsgivare på marinområdet. Resan bjöd på spännande flygupplevelser, hisnande vyer, ungefär alla typer av väder som går att hitta och blev inte minst ett lyckat fotoprojekt som vi kommer att visa mer av under senare delen av året.